"Nu tot ce e natural e frumos" M. Eminescu

"Nu poti vedea bine decat cu inima. Esentialul este invizibil pentru ochi."
Antoine de Saint- Exupery


miercuri, 6 septembrie 2017

" Entuziasm", hainute senzoriale pentru mamici cu burtici si bebelusi



Toamna aceasta se poarta entuziasmul. Iata si primele hainite senzoriale pentru mamici cu burtici si copii pana intr-un an.

In toamna anului 2016 am creeat primul set de hainute desenate pentru mamici cu burtici si bebelusi.
Mi-am deschis un cont pe Facebook, care initial l-am numit SensoryClothes by Diana. In iarna cand am pictat si globurile de sticla mi-am zis ca e potrivit SensoryArt by Diana.

SensoryArt by Diana a inceput cu aceste hainite senzoriale! 

Pentru mai multe detalii referitoare la hainitele senzoriale din colectia "Entuziasm" va invit sa vizitati pagina mea de Facebook SensoryArt by Diana

Mai multe detalii si fotografii cu hainutele desenate de mine gasiti si accesand linkul Sensory Clothes by Diana

Purtati-le cu entuziasm!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu